درباره آراد

نگرش آراد به حوزه منابع انسانی، قدرت بخشیدن به نیروی کار (عنصر انسانی موفقیت در سازمان ها) است.
در فضای تجاری پرشتاب امروزی، موفق ترین شرکت ها به این رسیده اند که بزرگترین دارایی آنها نیروهای انسانی سازمان هستند. تخصص ما در آراد، به کارگیری نیروی انسانی از طریق سیستم های نوآورانه مدیریت منابع انسانی است. مجموعه خدمات آراد برای تقویت تعامل، افزایش عملکرد و تسهیل توسعه مستمر در نیروی کار سازمان طراحی شده است.
درباره آراد می‌توان گفت که راهکارهای آراد متناسب با نیازهای یکتا در سازمان ها طراحی می‌شود و تضمین می‌کنند که تیم شما با انگیزه، کارآمد و همسو با اهداف و استراتژی سازمان شما توسعه می‌یابد. از پیش از استخدام تا بازنشستگی، برای ایجاد یک فرهنگ منسجم در محل کار که باعث رشد و موفقیت می شود، همراهتان هستیم.

در ساختن آینده فرهنگ کار به ما بپیوندید، جایی که هر انسانی نسبت به کارش انگیزه درونی دارد، هر عملکردی سنجیده می شود و هر استعدادی پرورش می یابد. 

درباره آراد
درباره آراد

چشم انداز ما

چشم انداز آراد تبدیل شدن به یکی از ارائه دهنده های پیشرو در سیستم های مدیریت منابع انسانی است که به دلیل ایجاد انقلابی در نحوه ارتباط سازمان ها با کارکنان خود شناخته شده است. برنامه ما، استانداردی را برای خدمات در تعامل، عملکرد و توسعه تعیین کنیم و به کسب و کار ها کمک کنیم تا پتانسیل کامل سرمایه انسانی خود را کشف کنند. چشم انداز نیز قسمتی از درباره آراد است.

ماموریت ما

در دنیای پر مشغله امروز، توجه به سلامت و رفاه کارکنان و تعادل کار و زندگی به عنوان یک ضرورت انکارناپذیر مطرح شده است. کارکنانی که تعادل مناسبی بین کار و زندگی خود برقرار کرده اند، به طور یقین خلاق تر، متعهدتر و کارآمدتر عمل خواهند کرد.

ماموریت ما توانمندسازی کارکنان در شغل خود با ارائه راه حل های نوآورانه مدیریت منابع انسانی است که انگیزه درونی و مشارک کارکنان را تقویت می کند و بهره وری را افزایش می دهد. ایجاد فضای مناسب برای کارکنان باعث احساس تعلق سازمانی شده و در نتیجه زمینه ساز شکوفایی استعداد ها و برآورده شدن اشتیاق کارکنان میشود. آراد در سه وجه سازمانی (کارکنان، منابع انسانی و مدیران سازمان) ارائه خدمات می دهد.

دریافت کاتالوگ

نام و نام خانوادگی(ضروری)