پیشرفت شغلی

چهار روشی که منابع انسانی می تواند در پیشرفت شغلی کارمندان، موثر باشد

 

می خواهید کارمندان خوشحالی داشته باشید؟ شما باید به آنها کمک کنید تا پیشرفت کنند. به متخصصان منابع انسانی نیازی نیست که به آنها گفته شود نارضایتی کارکنان باعث ایجاد مشکلاتی در محیط کار مانند کاهش بهره وری، انگیزه و تعهد می شود. اما اقتصاد ضعیف باعث شده است که بسیاری از کارمندان از موقعیت فعلی خود ناراضی باشند. طبق نظرسنجی انجام شده توسط Accenture  که ۵۷ درصد از زنان آمریکایی و ۵۹ درصد از مر دان از مشاغل فعلی خود ناراضی هستند. اگر کارفرمایان می‌خواهند اطمینان حاصل کنند که کارگران را راضی نگه می‌دارند، باید با فرصت‌های پیشرفت شغلی، به آنها کمک کنند.

این امر به ویژه برای کارمندان نسل هزاره مهم است، که برای آنها تغییر شغل به یک امر عادی تبدیل شده است در حالی که به طور متوسط یک کارمند به طور متوسط 4 سال در یک موقعیت باقی می ماند، 91 درصد انتظار دارند که نصف آن زمان در یک موقعیت باقی بمانند.

این نشان دهنده ظهور نوع جدیدی از نیروی کار است، نیروی کاری که بر اساس تجربیات متنوع، توسعه مهارت ها و نوآوری بنا شده است. به طور سنتی، مدیران استخدام و متخصصان منابع انسانی از استخدام “افراد جستجوگر شغل” دوری می کردند و دلیل خوبی هم داشت – از دست دادن یک کارمند و استخدام یک کارمند جدید می تواند یک کار طولانی، پیچیده و پرهزینه باشد.

اما اگر کارفرمایان و متخصصان منابع انسانی می‌خواهند اطمینان حاصل کنند که یک شرکت جذاب برای کار هستند، باید فرصت‌های پیشرفت شغلی را برای همه کارکنان فراهم کنند. در اینجا چهار روش وجود دارد که متخصصان منابع انسانی می‌توانند به کارمندان در پیشرفت شغلی کمک کنند:

 

 

بر توسعه مهارت‌ها تمرکز کنید

 ایجاد فرصت هایی برای ارتباط کارکنان

کارکنان شما باید از فرصت برقراری ارتباط با کارکنان فعلی، بحث در مورد مسائل کلیدی صنعت و استخدام کارکنان جدید اگاه باشند.

 

 

 

 

 

ایجاد فرصت هایی برای ارتباط کارکنان

بر توسعه مهارت‌ها تمرکز کنید

آنها را به طور منظم برای ایده پردازی یا بحث در مورد راه‌های بهبود مهارت‌ها؛ گرد هم آورید. شانس فرصت به کارمندان برای برقراری ارتباط با

 همکاران خارج از بخش یا زمینه تخصص آنها، امکان شبکه سازی و توسعه مهارت‌ها را فراهم می‌کند و تعامل کلی را افزایش می‌دهد.

 

 

مزایای خروج مناسب را ارائه دهید

مزایای خروج مناسب را ارائه دهید

خدمات عالی برون سپاری به کارکنان اخراج شده شما نشان می‌دهد که به پیشرفت شغلی آنها اهمیت می‌دهید و پیام مثبتی برای کارکنان فعلی نیز ارسال می‌کند. به عنوان مثال، کارفرمایان می‌توانند با ارائه نرم افزار جامع جستجوی شغل و مدیریت حرفه‌ای، به بازگشت کارکنان به کار کمک کنند. سایر گزینه‌ها شامل کمک‌های آموزش مهارت‌های اضافی یا دوره‌های توسعه مهارت، کمک به نوشتن رزومه یا اطلاعات در مورد نمایشگاه‌های شغلی آینده است.

 

ارائه کمک مدیریت حرفه ای

ارائه کمک مدیریت حرفه ای

راه‌های کوچک زیادی نیز وجود دارد که منابع انسانی می‌تواند به کارمندان در پیشرفت شغلی کمک کند. کارگاه‌های رایگان در مورد شبکه‌سازی یا توسعه مهارت در زمینه‌هایی که ممکن است با آنها آشنا نباشند. ارائه دهید یا یک خبرنامه الکترونیکی دوهفته‌ای با گردآوری اخبار صنعت، توصیه‌های کارشناسان یا مصاحبه‌های ویدیویی با مدیریت ارشد راه اندازی کنید. البته که این موارد پاره ای از وظایف منابع انسانی می باشد.

 

کارفرمایان و متخصصان منابع انسانی در همه جا باید نسبت به نیازهای در حال تغییر کارکنان حساس باشند. با توجه به اینکه تعداد بیشتری از کارکنان از رضایت شغلی پایین تری یا برنامه‌ریزی برای تغییر شغل گزارش می‌دهند. مهمتر از هر زمان دیگری است که شهرت خود را به عنوان کارفرمایی که به پیشرفت مسیر شغلی کارکنان اهمیت می‌دهد، تثبیت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موضوعاتی که در این مقاله می خوانید

درسنامه

    مقالات مرتبط

    دریافت کاتالوگ

    نام و نام خانوادگی(ضروری)